Papperssvalan

Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Vinter & sommar LO´s

Av Mia - 9 april 2010 20:37

Städade lite bland gamla kort idag och hittade bl.a ett på mig själv taget midsommar 2004 som jag tänkte att det kanske var värt att göra nåt med för att det var en ganska speciell sommar. Som en motsats blev då vinterfåglarna, men till båda blev det lite glittrigt fast på lite olika sätt!

        

      

Jag är just nu inne i en "fjärilsfas" ( och det verkar vara så bland papperstillverkarna också för det kommer ut hur mycket fjärilspapper som helst) och det står för pånyttfödelse och förändring. Så jag lekte med att klippa fjärilar från papper från Webster och skapade 3D effekt med vingarna upp. Fjärilarna har även sammetsstruktur på vissa, men det syns inte på bilden. I vinterbilden lekte jag med glitter och strukturerade växtpapper, även här är det svarta pappret med sammetsstruktur. Kul hade jag i alla fall!:-) Trevlig helg!/Mia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 29 oktober 2020 19:04

Hejsan! Länge sedan blogginlägg på just denna sida, vilket inte betyder att jag varit inaktiv, fast C19 har ju i och för sig dragit ner på såväl kursverksamhet som pysselkvällar och marknader.... Trist, men så är läget och det får man förhålla sig ti...

Av Mia - 17 mars 2019 18:13

  Vill du skapa egna kort eller andra kreativa alster? Boka en pysselträff , både för nybörjare och vana kreatörer !!     PRISER KURSER 2019   PRIS  för kurs med  minst 5 personer, inkl. visning/kurs/allt mtrl: 120:-/person för ca 2 h  (1 pr...

Av Mia - 25 januari 2019 12:00


Nu har min stora hundtavla blivit klar också, storlek 70x40:)   ...

Av Mia - 17 januari 2019 11:45

Julen är kommen och gått igen, jag har haft en hel del att stå i... och precis före jul förlorade jag min bror, vilket satte perspektiv på tillvaron... Men man kan bearbeta det i pyssel också... Men det har blivit en del annat också och sakta m...

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards