Papperssvalan

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Mia - 12 juli 2010 22:32

Vet inte om det kanske varit rekord idag i värme, det kändes så i alla fall. Termometern mätte 46 grader i solen och 35 grader i skuggan, det kan inte vara hälsosamt...?!? Det var nog många som tyckte det var för varmt för det var väldigt lugnt i butiken, så jag gjorde klart ommöbleringen och har endast en del av inventeringen och uppdatering i webbutiken kvar, men sen så är det fint & fräscht ! Allt verkar ta längre tid i värmen, man arbetar liksom i slowmotion...

I vilket fall, här kommer ett par layouter som jag färdigställde mellan varven idag, de hade jag börjat på tidigare, och fick lust att göra klart dem!:-)

Det blir mycket glass de här dagarna, så den här bilden passade in idag....

Mina brorsbarn fick pryda papper från Rusty Pickle, en tuff stil för tre små tuffa kids!

 

      

Må bäst,alla, till nästa gång datorn är sval nog för arbete ....

Smält inte bort utan passa på att njuta också...

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards