Papperssvalan

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Mia - 31 juli 2010 18:04

Det är nu bara några skälvande timmar kvar i utmaningen för Papperssvalans Designteam, men vilka det blir är ännu ovisst och du har ännu chansen att delta om du skickar in senast 24.00 idag 31 juli! Så passa på , kanske blir det DU som får chansen att visa alla dina alster och vara med i Papperssvalans gäng!

Vinnarna kommer att tillkännages här i morgon någongång under dagen! Massor av härliga och duktiga scrappare har redan bidragit, jag önskar att jag kunde ta med er alla för det är verkligen svårt att välja! Men det blir 5 stycken och DT Johanna är kvar sedan tidigare, så ett starkt gäng kommer vi att få på 6 härliga designers!!

Så imorgon smäller det!! Jag kan knappt bärga mig!!!

    

Igår var en regntråkig dag och jag bestämde mig dör att delta i Reprints sommarskisstävling istället för att göra allt det där nyttiga jag kunde gjort....

Utmaningen var i lime och gult i följande skiss:

Min LO blev av min härliga mentorsgrupp Blåelden inför vår sista skolavslutning tillsammans nu i juni!

     



Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards