Papperssvalan

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Mia - 27 augusti 2010 14:32

Idag känns det som en dag värd att fira !  

Först måste vi ju fira att Papperssvalans DT Sonja & jag själv vann sommarens LO tävling hos Reprint! Det var ju jättekul att det kommer hem lite extra pyssel material i brevlådan som pris här nå´n dag!

Sen kom äntligen första laddningen med Magnolia tidningar och stämplar till butiken idag, och fler är på väg! Det ska bli jättekul att bereda plats för alla nyheter som ramlar in här efter månadens inköpstripp nu i veckan!

Sen måste jag väl fira att jag fyller år i morgon också, får nog fira lite ikväll istället eftersom jag är på marknad i morgon, men det ska nog går bra!

Sen har det "dimpat ner" några nya fina alster från DT tjejerna också som kommer upp i bloggen senare, så i det stora hela en riktigt härlig dag!

Hoppas alla ni scrap & kortvänner därute har en underbar fredag också!

Må gott! //Mia

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards