Papperssvalan

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Mia - 5 september 2010 10:48

Blogcandy- Klicka på bilden och var med!

Det finns några platser kvar på kryssningen, missa den inte !!

Visst vill du åka bort en helg med scrap!!???

Passa på - sista anmälan 10 sept!

Av Mia - 5 september 2010 10:21

DT Helens första alster idag är en härlig presentförpackning, choklad och vin med en design till en söt Magnoliastämpel:

  

Vidare kommer en hjärt-ask som är en dop-gåva till min brorsdotter. Själva asken kommer från Panduro och är till för att göra gipsavgjutning av en hand eller fot. Asken har jag sedan klätt och dekorerat med papper från Maja Design!

 

Av Mia - 5 september 2010 09:28

DT Jessica visar här att samma papper kan göra många fina och olika alster!

Jag har använt samma mönstrade papper ( Maja Design, Mina Vänner:  RosaMarina), på lite olika sätt. Två kort och ett bokmärke blev det. Spillbitar är perfekt till småkort, tags och bokmärken!!

                              

         

Av Mia - 5 september 2010 09:17

Dessa härliga kort kommer från DT Johanna! Låt dig inspireras!

        

Här har jag använt Maja Designs Crea Diem papper som jag målat med Distressdynorna Peeled Paint och Shabby Shutters och sprayat med Glimmer Mist – Bright Gold. Tagsen är från Spellbinders och alfabetet är QK Haunted, inspirerades gjorde jag från vikningen du hittar här:

http://tesaprickiformar.blogspot.com/2010/08/kortvikning-blommor.html


       

Kortet ovan är också gjort av MajaDesigns papper Crea Diem och formen är en Spellbinders die. Stämpeln är ett motiv av Rolf Lindbergs troll och målad med Promarkers.


Mer inspiration hittar du även i hennes blogg: http://scrapkuben.bloggplatsen.se/

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards