Papperssvalan

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Bloggcandy HÖST hos Papperssvalan!

Av Mia - 12 september 2010 21:04

Dags att dra igång BLOGGCANDY igen- denna gång i höstens färger och med en massa "GODIS" inför Halloweenkort & layoter! Visst vill du vinna denna stora påse???!?

 Det enda du behöver göra för att vara med är att:

1) Lägga till dig som följare av bloggen !

2) Kommentera detta inlägg här!

3) Lägga in nedanstående bild i din egen blogg/sidebar och länka hit :)

Då får du en extra lott i tävlingen, men har du ingen blogg deltar du med en lott om du uppfyller 1+2!!

Uppfyller du ovanstående krav är du med i tävlingen som pågår 12-30 sept!

Så enkelt är det att delta! Missa inte chansen att vinna!!!

           

 
 
snojbi

snojbi

13 september 2010 16:16

Hejsan.
Nu har jag lagt in bilden på min blogg och länkat hit . Följare är jag redan.
Hoppas nu på tur.
Kramisar

http://www.snojbi.blogg.se

 
Ingen bild

Åsa Laakso

13 september 2010 17:46

Jag håller tummarna, vill jättegärna ha allt detta fina. Kram

 
Cyrillia

Cyrillia

14 september 2010 20:08

Vilka läckra färger! De hade gjort sig alldeles utmärkt hemma hos mig ;) Jag har länkat hit och blivit följare av din blogg. Dock kunde jag inte kopiera bilden av någon anledning... Tack för chansen!

http://aquilegia.blogg.se

 
Veronica

Veronica

21 september 2010 14:16

Hej!
Jag vill jätte gärna vara med på din bloggCandy.
Har lagt din bild i min sidebar och länkat till din sida.
http://swahns.blogspot.com/

http://swahns.blogspot.com

 
ScrapElla

ScrapElla

21 september 2010 17:44

Vilka häääärliga färger. Halloween är jättekul att scrappa. Är redan följare till er och jag har länkat i min sidebar.
Ha det bra!

http://ellascrap.blogspot.com

 
Ingen bild

elin

28 september 2010 14:07

Jag följer bloggen och vill gärna vara med i tävlingen :)
elyyn.1337@hotmail.com

 
Estelle

Estelle

30 september 2010 18:59

Jag följer bloggen och har lagt upp bilden i min blogg! vill jätte gärna vinna eftersom jag inet har så mycke grejer ännu!
kram Estelle!

http://estellescrappar.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

1 oktober 2010 09:51

Nu är lottdragningen klar av BLOGGCANDY HÖST av ovanstående lotter och vinnare blev denna gången....
ÅSA LAAKSO! GRATTIS!!!
Till er andra, lycka till nästa gång! Nya chanser kommer inom kort!! Tack för att ni följer bloggen!
Höstkram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 29 oktober 2020 19:04

Hejsan! Länge sedan blogginlägg på just denna sida, vilket inte betyder att jag varit inaktiv, fast C19 har ju i och för sig dragit ner på såväl kursverksamhet som pysselkvällar och marknader.... Trist, men så är läget och det får man förhålla sig ti...

Av Mia - 17 mars 2019 18:13

  Vill du skapa egna kort eller andra kreativa alster? Boka en pysselträff , både för nybörjare och vana kreatörer !!     PRISER KURSER 2019   PRIS  för kurs med  minst 5 personer, inkl. visning/kurs/allt mtrl: 120:-/person för ca 2 h  (1 pr...

Av Mia - 25 januari 2019 12:00


Nu har min stora hundtavla blivit klar också, storlek 70x40:)   ...

Av Mia - 17 januari 2019 11:45

Julen är kommen och gått igen, jag har haft en hel del att stå i... och precis före jul förlorade jag min bror, vilket satte perspektiv på tillvaron... Men man kan bearbeta det i pyssel också... Men det har blivit en del annat också och sakta m...

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards