Papperssvalan

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Mia - 18 oktober 2011 21:46

Dags för en härlig höst & Halloweencandy!!

Ta chansen att vinna detta fina paket av papper och dekorationer, du också!:-)

    


Det enda du behöver göra för att vara med är att:

1) Lägga till dig som följare av bloggen, om du inte redan är det!!

2) Kommentera detta inlägg här!

***3) Lägg in nedanstående bild i din egen blogg/sidebar och länka hit :)***

    

Då får du en extra lott i tävlingen, men har du ingen blogg deltar du med en lott om du uppfyller 1+2!!

Uppfyller du ovanstående krav är du med i tävlingen som pågår till 31 oktober!

Så enkelt är det att delta! Missa inte chansen att vinna!!!Lycka till!/Mia

            

        


Se vilka fina alster här som DT Anna & DT Jessica gjort av vackra papper ur paketet!

Av Mia - 18 oktober 2011 20:52

Jag får verkligen skämmas för att bloggen legat i idé i snart 3 veckor!!! Absolut inte OK och skärpning krävs å det grövsta! Det har inte varit för att jag legat på latsidan här- har hunnit med både resor till återförsäljarträff hos Reprint, inköpsresa, DT träff, möblerat om i butiken, packat upp alla nyheter, haft workshops och kurs....:-) Sen har jag förstås brottats med ett smärre servermissöde, också...lol

Men det är ingen ursäkt, så nu måste jag absolut gottgöra mina kära kunder och bloggföljare med en bloggcandy i höstmörkret! Vad sägs om det?? Kommer strax hit i bloggen!! Må så gott!!

/Mia

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards