Papperssvalan

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Mia - 20 januari 2013 22:46

Dags att börja tänka på små kärleksfulla kort eller presenter för alla hjärtans dag, kanske?

Eller varför inte bara en liten present på en speciell dag?

Här kommer ett fint chokladomslag, samma modell som du hittar en tutorial för i adventskalendern, från DT Helen. Denna kan du variera på alla sätt så bara att låta fantasin flöda!:)

 

Pappret jag använt är från Panduro - ett stack som heter Winter Memories.
Inte mycket till utsmyckning tycker jag behövs när man kan ta vara på pappret och det är så fint mönster, men jag har satt dit en ticket med tillhörande grattis-stämpel på framsidan (Rox stamp), och på insidan har jag använt en die från spellbinders och embossat text från en stämpel jag specialbeställt från Rox stamps.//DT Helen
 

En gullig liten kärleksfull ask kommer från DT Eva, perfekt för en liten chokladbit eller ett smycke kanske??

Åtföljt av ett vacker kort? Följande inspiration kommer från DT Eva:

      

   

Vackra blommor till dekoration på bordet, eller askar eller kort, detta är en annan variant av blommor med beskrivning du hittar i förra Magnolia-tidningen.

     

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards