Papperssvalan

Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

Några av de senaste beställningskorten .....

Av Mia - 1 mars 2015 20:29

Ja, det är en jämn ström av beställningar på framförallt kort, men alla hamnar ju av olika skäl inte som inlägg på bloggen, men här kommer i alla fall en del av de senaste:)

Härligt varierande blir det när kunden beställer utifrån olika önskemål som man försöker tillgodose!

Det blir inte alltid ens egen stil som får råda, vilket ju är jättebra eftersom alla har olika smak!:)

Men det är också så man utvecklas med att just prova andra färger och dekorationer t.ex.,  och hittar nya favoriter!

Det är ju så fantastiskt roligt det här!!

Har du ännu inte provat att skapa egna kort eller andra alster i papper???

Ja, då har du massor av guldtid att se fram emot om du vågar prova!!!

Scrappa lugnt!//Mia

 

               

     

 

     

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 29 oktober 2020 19:04

Hejsan! Länge sedan blogginlägg på just denna sida, vilket inte betyder att jag varit inaktiv, fast C19 har ju i och för sig dragit ner på såväl kursverksamhet som pysselkvällar och marknader.... Trist, men så är läget och det får man förhålla sig ti...

Av Mia - 17 mars 2019 18:13

  Vill du skapa egna kort eller andra kreativa alster? Boka en pysselträff , både för nybörjare och vana kreatörer !!     PRISER KURSER 2019   PRIS  för kurs med  minst 5 personer, inkl. visning/kurs/allt mtrl: 120:-/person för ca 2 h  (1 pr...

Av Mia - 25 januari 2019 12:00


Nu har min stora hundtavla blivit klar också, storlek 70x40:)   ...

Av Mia - 17 januari 2019 11:45

Julen är kommen och gått igen, jag har haft en hel del att stå i... och precis före jul förlorade jag min bror, vilket satte perspektiv på tillvaron... Men man kan bearbeta det i pyssel också... Men det har blivit en del annat också och sakta m...

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards