Papperssvalan

Alla inlägg under september 2010

Av Mia - 30 september 2010 22:09

Ja, nu är snart denna månad till ända och många lotter kommer att dras och vinnare koras!! Spännande , spännande......!!!

Bloggcandy med Halloweenfärger, lotteri för Papperssvalans klubbmedlemmar som handlat denna månad och sist, MEN inte minst, vinnare  i  box- utmaningen!!!!!

Vinnarna presenteras så fort alla är utsedda i morgon, troligen närmare kvällen....

Men DU har ännu chansen att bidra med boxar till utmaningen eller ha möjlighet att vinna bloggcandyn fram till kl.24 ikväll!! Ta chansen, du med!!:-))

Av Mia - 25 september 2010 21:37

Denna helgen är det kreativt för hela slanten, först träff med DT tjejerna  hos Papperssvalan hela lördagen och i morgon är det dags för allmän Scrap & Swap-träff hela dagen i bygdegården! Tala om att man mår bra av så mycket inspiration, kreativitet och många glada skratt! Tack DT tjejer för en mysig och lärorik dag!

Några av våra alster vi skapat idag kommer på bloggen så småningom när de kompletterats klart! Kan inte göra annat än att se fram emot en härlig scrapdag i morgon också! Lite sömn behövs bara , sen är man "fit for fight" igen!

Må gott!! //Mia

Av Mia - 25 september 2010 21:23

Jessica visar upp ett vackert höstkort med Magnolia-Tilda!

        

Brun cardstock och mönsterpapper från Maja Design. Tilda är färglagd med distresser. Lite blommor, utstansade löv och bling som pricken över i!
Det beiga pappret är en bit kartong jag "snott" från dotterns ritblock:-))//Jessica

Av Mia - 19 september 2010 23:23

DT Helene visar här ett urgulligt kort som hon gjort på beställning, med papper från Maja Design (Crea Diem), förutom den härliga randen med fjärilar som är från ett Mariposa-stack .Stämpeln är från  Lili of the valley.

      

Av Mia - 19 september 2010 08:39

DT Anna har scrappat denna LO i härliga pasteller:

    

Bakgrunden med hängrankan har jag skurit ut och placerat över fotot, tagsen har jag gjort själv genom att stämpla och embossat i vitt. Nyckelpigorna är klippta från papper och bakom fotot har jag stansat kanterna.//Anna

Av Mia - 19 september 2010 08:36

Ett vackert bröllopskort kommer här från DT Angelica som inspiration- med Magnolias fina bröllopsstämpel !

  

Av Mia - 17 september 2010 19:37

DT Sonja har varit kreativ igen- här kommer ett superfint alster från henne!!:-)

           

Jag har använt mig av pappret Blomsterhav gjort av Theresa sedan har jag dekorerat med lila rhinestones, 2 lila små rosor, 2 vita rosor, har stämplat två fjärliar från Crafty Individuals och klipp ut. Det finns också ett litet pärlband som jag tycker är sött! Har också stämplat En kram från mig och ritat runt texten och klippt ut. Insidan har jag dekorerat med ett band från Indien och en solstämpel som jag tycker är underbar!//Sonja

Av Mia - 14 september 2010 19:38

Det har inte blivit så mycket tid denna veckan för eget pyssel eller scrappande, men ett enkelt litet tackkort har jag lyckats få ihop i alla fall!:-) Ett av de nya papprena från Webster fick ligga som grund i härliga höstinspirerade färger! Må gott!/Mia

    


Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards