Papperssvalan

Alla inlägg under december 2015

Av Mia - 24 december 2015 10:30

GOD JUL

 

önskar 

 

Papperssvalan

 

 

 

 

Av Mia - 23 december 2015 08:45

Små askar att lägga godis eller varför inte ett fint smycke i till julklapp? Här kommer några dekorerade askar från Papperssvalans jularkiv att inspireras av!:)

 

               


Av Mia - 22 december 2015 08:45

Tändsticksaskar passar väl bra till julens alla presenter och/eller ljus överallt!? Här kommer några olika varianter på dekorerade askar från Papperssvalans gömmor!:)

 

         

Av Mia - 21 december 2015 22:45

Det är fortfarande handgjorda julkappar på temat i julkalendern här just nu!

Här kommer en tredelad julklapp till skrivbordet!

Notisblock , notisbok och evighetskalender kan nog bli en bra sådant !:)

 

     

Av Mia - 20 december 2015 22:30

Bättre sent än aldrig....! Men här kommer dagens lucka med en av mina absoluta vikningsfavoriter! Den gör jag varje år för den är så elegant och användbar och blir alltid lite av en "wow" faktor för den som får vika ut kortet och se vad det gömmer...! Här för presentkort / lotter vilket är det vanligaste jag gör för, tror jag..:)

 

     

Av Mia - 19 december 2015 07:15

Här kommer ytterligare ett presenttips...!

Varför inte ge bort pengar på ett litet annorlunda och mer dekorativt sätt än bara i ett kuvert...?

 

 


Av Mia - 18 december 2015 09:45

Jag tänker att det är väl inte helt fel med lite julklappstips i adventskalendern...?

Här kommer i allafall ett par julklappar jag knåpade ihop idag!:) Jag säger inte till vem......

Dessa ska överlämnas före jul så det är nog riskfritt att lägga dem här redan nu...lol

Visst är det vackrare att ha en dekorerad ask för kleenex så här, än en helt vanlig,  
så jag hoppas att mottagarna blir glada!:)

 

   

Av Mia - 17 december 2015 18:45

I juldagarna kan man även behöva göra julinbjudningar till vänner och bekanta för glöggmingel, middagar, fester eller julbord......Det uppskattas alltid, även om man inte lägger ner så väldigt mycket tid på dem!:)

Idag blev det enkla små inbjudningskort i all hast:)

 

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards