Papperssvalan

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mia - 1 april 2011 07:55

Här kommer sista bidraget till mars-tävlingen som jag inte hann att lägga in på bloggen igår kväll! Denna fina tolkning kommer från Sofi och nu är tiden ute och tävlingen kommer att avgöras inom de närmaste dagarna! Ny skisstävling är på gång!


  

"Jag gillar verkligen enkla skisser med inte så mycket småplock och blommor är ju aaaldrig fel. Bilderna är på min dotter och hennes kusin när de var rätt små, kusinen är nog bara ca 4 månader där, och togs till alla hjärtans dag 2008 för att skicka kort till familjen. Ja, hur jag tänkte när jag gjorde den...? Eftersom det är grönt i bilden så blev basen grön och jag använder oftast en vit bakgrund så den sicksackade jag fast på det gröna. Sen är jag helt fast i lila just för tillfället och det passar ju så bra med grönt att det fick bli en massa lila blommor och på det en massa stickles som jag knarkar just nu."/Sofi

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards