Papperssvalan

Direktlänk till inlägg 20 februari 2015

Du har väl inte glömt att bevara dina minnen??

Av Mia - 20 februari 2015 08:45

Det blir mycket kort och altrat inom scrapvärlden just nu, känns det som...
Men glöm för allt i världen inte bort att bevara dina fina minnen och foton i scrap LOs eller album+project Life album-

det blir så fint och är ju så underbara minnen! Här kommer en fin LO från DT Eva som inspiration!

 

 

 
 
Frida

Frida

5 maj 2015 20:19

Åh vilken härlig LO och vilka fina färger, riktigt somrigt!! :) Måste få fråga om den röda blomman på vänstra sidan, var är den ifrån? Håller på att letar efter fina blommor som är stora och relativt enkla men det är svårt att hitta.

Jag har precis startat en ny <a href="http://honeybunny.se">scrapbookingbutik online</a> - honeybunny.se och skulle behöva lite expertråd från någon som dig. Om du har tid och lust så får du jättegärna kika in på vår sida och ge lite feedback om vad du tycker om våra produkter, om du saknar något eller om du vet några produkter/märken som du skulle vilja se i vårt sortiment. Som tack för hjälpen så skulle jag vilja ge dig 20 % rabatt på ditt första köp. Maila mig dina tankar på så skickar jag dig din rabattkod :)

// Frida

http://www.honeybunny.se

Mia

7 maj 2015 11:06

Tack! Vi ska kika på på det!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 29 oktober 2020 19:04

Hejsan! Länge sedan blogginlägg på just denna sida, vilket inte betyder att jag varit inaktiv, fast C19 har ju i och för sig dragit ner på såväl kursverksamhet som pysselkvällar och marknader.... Trist, men så är läget och det får man förhålla sig ti...

Av Mia - 17 mars 2019 18:13

  Vill du skapa egna kort eller andra kreativa alster? Boka en pysselträff , både för nybörjare och vana kreatörer !!     PRISER KURSER 2019   PRIS  för kurs med  minst 5 personer, inkl. visning/kurs/allt mtrl: 120:-/person för ca 2 h  (1 pr...

Av Mia - 25 januari 2019 12:00


Nu har min stora hundtavla blivit klar också, storlek 70x40:)   ...

Av Mia - 17 januari 2019 11:45

Julen är kommen och gått igen, jag har haft en hel del att stå i... och precis före jul förlorade jag min bror, vilket satte perspektiv på tillvaron... Men man kan bearbeta det i pyssel också... Men det har blivit en del annat också och sakta m...

Presentation


Papperssvalan Gotland

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar & Bloggar

Besöksstatistik

Gästbok

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards